Jistě si nosíte na nákupy svou vlastní tašku. Nebo si ji koupíte až při nákupu samotném. Napadlo vás někdy podívat se co vlastně na té tašce je? Tak se někdy mrkněte. Tento předmět totiž přímo láká, aby na některé ze svých viditelných stran upozornil na něco, co je nějak výjimečné. Může to být film, auto, služba, prostě cokoli. Mnohdy tam uvidíme jen logo firmy, která tak volá do světa zprávu o své existenci. Ano, tomu se říká reklamní taška a na světě jsou jich snad miliardy. Bohužel, většina igelitových. Naštěstí již homo sapiens (pozdě ale přece) poznal nebezpečí, které se v tomto ukrývá a začal tyto igelitové nesmysly pomaličku, ale jistě likvidovat a ukončuje jejich prodej.
Jenže to jen sem tam, takže na ně lze stále narazit. Zde můžete pomoci i vy sami, pokud to není nutné tak ji nekupujte a sáhněte vždy po její papírové variantě. Je totiž ekologičtější. A nevěřte tomu, že se vám hned roztrhne. Samozřejmě, že ji nesmíte nacpat vším možným až po uši. Musíte umět odhadnout její kapacitu. Když tak si raději kupte dvě. Jejich cena je přece zanedbatelná. A pak se podívejte, co má na sobě napsáno nebo co má na boku za obrázek. Má to každá a firmy toho využívají ke své propagaci.
Takové papírové tašky s potiskem jsou dokladem toho, že firma prosperuje a na takovou reklamu má. Také je to však značka toho, že si firma přeje abyste si ji zapamatovali a při výběru zboží podobného druhu raději sáhli po jejich značce nežli po té konkurenční. Je to taková malá válka o zákazníka. Kde a jak se k tomu vlastně firma dostane? Inu, většinou přes reklamní agenturu, pokud si ovšem všechno nezařídí sama, tedy výrobu včetně potisku. Jenže to je dosti náročné a zabere to spoustu času. Proto je reklamní agentura nebo přímý prodejce o mnoho výhodnější. Stačí zaslat logo nebo to co na tašce má být a o zbytek se již postará ten u koho je tato objednávka provedena.